czwartek, 18 lutego 2016

Boatex 2016 - Poznań

Świetne targi ! Poznałem masę fantastycznych osób. Mona wzbudziła duże zainteresowanie. Mnóstwo pytań i jeszcze więcej opowieści. Ludzie jednak coś tam budują w domowym zaciszu :)
Dawno się tyle nie nagadałem ! W niedzielę mój głos brzmiał jakbym był przed mutacją :)

Dziękuję wszystkim za spotkanie, za dobre słowo, wsparcie i pomoc.
Szczególne podziękowania należą się organizatorom którzy mimo licznych obowiązków znaleźli również czas dla mnie. Piotrek, Tomek wielkie dzięki!!!

jeszcze tylko postawić maszt
gotowe
dzień branżowy
trzymam kciuki za zdjęcie w tym składzie po drugiej stronie Atlantyku
Krzysiek Kwaśniewski obejrzał Monę z każdej strony


Selma Expedition kibicuje Monie :)

z Piotrkiem prezentujemy projekt regat
pozdrowienia dla Mirka który zastanawia się nad budową Setki

5 komentarzy:

  1. Kubo, ja się nie zastanawiam, ja jestem zdecydowany :-) Pozdrawiam i jeszcze raz wielkie dzięki za poświęcony czas i przekazane doświadczenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,

    Chciałbym się skontaktować w sprawie patronatu, ale nigdzie nie mogę znaleźć maila lub telefonu... Będę zobowiązany za podpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. też byłam na tych targach, może się nawet widziałyśmy :) fajny blog prowadzony z pasją :) a targi się przydają bo zawsze można zobaczyć różne nowości żeglarskie

    OdpowiedzUsuń
  4. Super sprawa, złożenie własnego jachtu to jedno z moich marzeń. Nie ma to jak własnoręcznie wykonany kawał dobrej pracy.

    OdpowiedzUsuń